Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Cupcakes με μαρμελάδα βατόμουρο και επικάλυψη γλάσου σοκολάτας


Άντε να σας γλυκάνω και να σας τρατάρω cupcakes με μαρμελάδα βατόμουρο και επικάλυψη γλάσου.
Να είστε επιεικείς, είναι πρώτη προσπάθεια, μου αγόρασε ο καλός μου Στελάκης, ταψάκι και έπρεπε να το τιμήσω!!!!!!

Cupcakes με μαρμελάδα βατόμουρο και επικάλυψη γλάσου σοκολάτας

Υλικά για 12

1 φλιτζάνι βούτυρο ή μαργαρίνη σε θερμοκρασία δωματίου

1 ½ φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις

1 ½ κ.γ. baking powder

1 κ.γ. αλάτι

3/4 φλ.ζάχαρη

2 μεγάλα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου

1 1/2 κ.γ. εσάνς βανίλιας

1/2 φλ +2 κ.σ. γάλα πλήρες

1 φλ. ζάχαρη άχνη

1/4 φλ.  κακάο καλής ποιότητας, χωρίς προσθήκη ζάχαρης

1/4 φλ. μαρμελάδα βατόμουρο χωρίς σπόρους

Οδηγίες

1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς C.

2. Χτυπάμε στο μίξερ ½ φλ.βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψει και μετά ρίχνουμε τα αυγά να ενσωματωθούν. Ρίχνουμε και τη 1κ.γ. βανίλια και 3/4 κ.γλ αλάτι.

3. Προσθέτουμε εναλλάξ αλεύρι(με το μπέικιν) - γάλα - αλεύρι - γάλα -αλεύρι, ανακατεύοντας με το μίξερ  να ομογενοποιηθεί.

5. Μοιράζουμε σε 12 θήκες μάφινς που έχουμε βάλει χαρτάκια, ψήνουμε 20-25' ανάλογα το φούρνο(συνήθως στα 20' είναι έτοιμα).

6. Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσουν και όταν κρυώσουν, κόβουμε από κάθε κεκάκι ένα κομμάτι της οροφής και με ένα κουταλάκι βάζουμε μέσα την μαρμελάδα βατόμουρο. Ξανακλείνουμε το "καπάκι" και γλασάρουμε.

Για το γλάσο

Ανακατεύουμε τη ζάχαρη άχνη, το κακάο και το ¼ κ.γ. αλάτι. με ηλεκτρικό μίξερ ή μίξερ χειρός χτυπάμε το ½ φλυτζάνι βούτυρο μέχρι που να αφρατέψει και προς θέτουμε το μείγμα κακάου, σιγά σιγά/ ρίχνουμε τις 2 κ.σ. γάλα και το ½ κ.γ. βανίλια. Χτυπάμε για περίπου 30 δευτερόλεπτα.

Μετά βάζουμε το γλάσσο σε κορνέ ή και με ένα κουταλάκι η  μαχαίρι σπάτουλα αν δεν έχουμε κορνέ γλασάρουμε και διακοσμούμε.

Για πρωινάκι, απογεματάκι και όλες τις στιγμές που θέλουμε γλυκάκι!



Η συνταγή είναι της  Μartha Stewart.

20 σχόλια:

  1. Αχ αυτό το ταψάκι!!πόσες φορές έχω φτάσει να το αγοράσω αλλά δεν το αγόρασα και αν με ρωτήσεις γιατί δεν ξέρω τι είναι αυτό που με κάνει να το αναβάλω, δεν είναι αστείο;;;
    Η ιδέα του ότι έχουν βατόμουρο με ξετρελαίνει.Μόλις με αφήσει το δόντι μου (αχ καλοκαιριάτικα!!) θα τα φτιάξω!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ξανθή
    Κι εγώ το ίδιο Ξανθή μου, πάντα πίστευα ότι δε μου χρειάζεται επειδή έχω ατομικά σκεύη μικρά για σουφλέ και ταρτάκια, όμως είναι πρακτικό τελικά. Εγώ λοιπόν σκεφτόμουνα ότι άν είχα μαρμελάδα σύκο ότι θα ήταν σούπερ συνδυασμός!
    Περαστικά με το δόντι, άτιμο πράγμα ο πονόδοντος!
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aδυναμία μου τρελή τα cupcakes!
    Είχα φτιάξει με ολόκληρα βατόμουρα, αλλά αυτά με το γλάσσο θα είναι μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Lila
    Εμένα έγιναν και τώρα θα με πιάσει και θα τα κάνω σε όλες τους τις μορφές!
    Είναι ωραία τα ατιμούτσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστό τον βρίσκω τον Στέλιο, ξέρει τι ψωνίζει!!! Και εγώ το βρίσκω πολύ πρακτικό το ταψάκι. Αυτή η Martha Stewart!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @manousina!
    Και να τρώει επίσης....... όλα τα δοκιμάζει και μαγειρεύει εξαιρετικά! Όσο για τη Martha Stewart τι να πω, δε θέλω μόνο τις μαγειρικές της αλλά και τα σκεύη της, όλαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν λοιπόν θέλεις μαρμελάδα σύκο δε μένει να μου γράψεις διεύθυνση (ξέρεις που) κι έφτασε, σημερινής παρασκευής, ειλικρινά το λέω θα χαρώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τώρα εγώ πως να αντισταθώ και να μη βουτήξω 2-3; όλα τα αγαπημένα σε ένα!! βατόμουρο, σοκολάτα, αααααχχχχχχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπον Ποπη, πηγα και χαζεψα λιγο τα Τζωρτζταουν καπκεηκς κι εκεινο που μου αρεσε πολυ ηταν η απλη διακοσμηση. Ετσι, ενα κουκουδακι στη μεση οπως τα δικα σου. Ταψακια τετοια πηρα με θηκες σιλικονης μεσα και ειναι οτι πιο βολικο ειχα ποτε. Πολυ ομορφα, δε φανταζομαι να κρατησαν πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν, τα καπκεηκς ήταν πολύ νόστιμα. Και επειδή η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί... το επόμενο δώρο στην Πόπη θα είναι θήκες σιλικόνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ξανθή, καλή μου Ξανθή, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, θα μου τη δώσεις από κοντά όταν κανονίσουμε να τα πούμε κάποια στιγμή.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Γαστεροπλήξ, Να μην αντισταθείς, να βουτήξεις και να τα γευτείς όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Δεσποινάριον, Τα ταψάκια σιλικόνης πρέπει να είναι πολύ πρακτικά. Είναι μέσα στις επόμενες αγορές!. Γενικά είμαι του απλού αλλά μου αρέσει να χαζεύω και τα "στολισμένα" Δεν κράτησαν πολύ αν και οι μισοί φίλοι και του σπιτιού διαιτούν.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Στελάκι και να συνοδεύονται από χρώματα ζαχαροπλαστικής παρακαλώ χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και χρώματα ζαχαροπλαστικής; Α, ναι;;; και εμείς που σκεφτόμασταν να σου πάρουμε ένα iPad για να βλέπεις το blog καλύτερα...
    Ας είναι...χρώματα ζαχαροπλαστικής λοιπόν :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Στελάκι, iPad, χρώματα ζαχαροπλαστικής, θήκες σιλικόνης και 2 manolo please........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γεια τη φόρμα:) Τα μαφινάκια σου είναι πολύ λαχταριστά! Να είχα δυο τρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @big mama
    Σ' ευχαριστώ πολύ! Σου στέλνω κεκάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορεις να στείλεις και σε μένα σε παρακαλώ? Είναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Αγγελική, ένα ίσον κανένα θα σου στείλω 2 να γλυκαθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή