Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Πάμε να παίξουμε?


Γεια σας λοιπόν και καλή εβδομάδα!
Με προσκάλεσε η Ξανθή, H  Λίλα και η Νατάσα και τις ευχαριστώ πολύ πολύ και εννοείται πως θα παίξω!

Οι κανόνες του παιχνιδιού .
1.Ποιος σε προσκάλεσε;
2.10 πράγματα που αγαπάς
3.Να προσκαλέσεις
10 φίλους να παίξουν κι αυτοί με τη σειρά τους.

Αγαπάωωωωωωωω

  1. Την οικογένειά μου
  2. Τους φίλους μου
  3. Τη δουλειά  μου
  4. Τη θάλασσα
  5. Το blog μου αλλά και τη blogoparea
  6. Τον κινηματογράφο
  7. Τη φωτογραφία
  8. Τα βιβλία
  9. Τον υπολογιστή μου
  10. Τις εκδρομές


Προσκαλώ
  1. Pansofix
  2. Γαστεροπλήξ
  3. Moto Routes
  4. Royal
  5. Ταξίδι στις γεύσεις
  6. mylittleexpatkitchen
  7. Λεμόνι και Κανέλα
  8. una cucina
  9. Το λιλά της Λίλας
  10. Όρεξη να χεις

Καλή διασκέδαση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου